sola!

Alltså jag e deprimerad idag! Har kommit på att jag e blek. Asso faaaaan. Jag som inte vill sola solarium :( Känns så onödigt.. asso det är inte så att jag ska va brun för ngt speciellt.. Årets dilemma.. ska jag köpa solkort eller inte? Tänk hur skönt det skulle vara att ba lägga sig i solariumet efter skolan när man e så jävla trött och ba lyssna på skön musik asso omg döda mig. Ska nog köpa iaf. Kan inte hålla mig. Alltså jag klarar inte av att vara vit. känner mig helt ugly ju. Tror jag börjar bli lite fucked up in the head asso. Shit va mkt jag använder "ordet"  asso.. det gör jag till och med när jag pratar engelska.  Btw engelska tävligen håller fortfarande på..

Snart börjar Desperate Housewives :D ÄNTLIGEN. ska fixa ngt att käka tills det börjar, så ha det så bra. PUSS / evin




Orrre, jag va också i C, + träffade också P! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0