skolan!

hejsan hejsan. Nu är jag nästan klar med engelskan :D Redovisning imorrn och jag ska kunna allt utan till? shit asso. Snart har jag seminarium.. typ kl 1. D är inte här heller. hon kommer senare.. so im all aloooooooone :(

Alltså jag har funderat som fan över en sak.. Det var SKIT länge sen jag var i sthlm. Eller ok jag var där för 2 veckor sedan men det var bara under kvällen. Vill shoppa.. eller jag MÅSTE shoppa. Har inga kläder.. inga fina iaf! Blir fan ledsen när jag tänker på det hahha. H har fest i helgen så jag kan inte åka dit, och nästa helg kan jag nog inte heller. asso FAN. har inte ens köpt vinterskor än! När fan ska jag göra det?!

Igår var jag hemma hos min kära english speaking cousin K. Vi bestämde oss för att åka till Alanya next summer. Eller vi bestämde att hon skulle följa med mig för jag ska dit. Det är SPIKAT! Och året därpå när jag har körkort ska vi på roadtrip i USA hahah .. and then we are going to Melbourne hahahah (bara K fattar men endå). Nu är jag trött... har ont i fingrarna. skriver för mkt ju. Omg kommer missa mitt ph samtal haha måste springa ner nu. Pusss

/ evin

Kommentarer
Postat av: Anonym

när du skriver bokstäver istelet för namn e det jobbig att läsa. kan du skriva namn istelet

2008-09-30 @ 16:42:40
Postat av: Anonym

när du skriver bokstäver istelet för namn e det jobbig att läsa. kan du skriva namn istelet

2008-09-30 @ 16:43:04
Postat av: evin

haha ok ;)

2008-09-30 @ 17:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0