måndag

hej dear readers =) idag har jag varit i skolan som vanligt.. det var ganska boooring. Sista lektionen var matte kommunikation. Jag gjorde INGENTING men så fort läraren kom började jag fjäska hahahha snacka om att han älskade mig! Ska fortsätta så resten av året så kommer det nog gå bra för mig.

Efter skolan fick jag och D promenera till rudbeck.. vi skulle hämta hennes hörlurar. Alltså, jag skulle aldrig orka gå dära. Träffa folk man känner vart man än vänder sig. Min skola kanske är tråkig men den e ändå skön. OCH mysig :D Men snacka om att jag kommer vara trött på den i trean! shiit.

Anyways, efter det så kom jag hem och åt mat. Var skit hungrig. De e SÅ äcklig mat i skolan. Har ätit pasta med ketchup i snart två veckor. Idag kunde jag bara inte få ner det. Asso höll på att spy :S Fick äta knäckebröd istället.. Jag som va så hungrig! På torsdag ere iaf tacos hahah fettt glad på gud :D hoppas jag e dära då!

Snart ska jag hoppa in i duschen.. har verkligen sett fram emot att få göra det. Måste alltid göra de precis innan jag går och lägger mig så jag kan sova med blött hår annars blir håret så fult! Hatar verkligen mitt hår. Men.. vad ska man göra åt saken? INGET! Längtar tills det blir låångt. Asso verkligen LÅNGT. Typ som jossa hade förut.. kommer du ihåg orre? :D

Fan va jag ba skriver.. ska sluta nu! Puss


/ äääävs                                                                                                   


Kommentarer
Postat av: josefine och rebecka:D mihihi<33

damn girll you're fiine

2008-10-18 @ 23:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0