what the fuck?!

Har precis kollat på top model.. det var ju final idag. Asso hur fan kunde inte Anya vinna?!?!?!?!??!?!?!??!?! Har lite damp nu :S Asso hon va så GRYMT vacker! Har nog aldrig sett någon som e så vacker! Hon var perfekt? Och den andra? asso seriously, inte top model kvalitée.. det tycker inte jag i alla fall. Är säker på att Anya kommer få mycket mer jobb än henne. Ajaa.. ska inte reta upp mig på det haha. Nu ska jag gå och skala gröna äpplen, och äta med kanel och socker. FETT GOTT! pussssss / ÄVSSS




Kommentarer
Postat av: Tina

Jo håller med dig, men alla modeller kan inte vara pin smala, det behövs lite nytt inom mode världen. Börjar bli väldigt trist med anorexi smala tjejer (inte speciellt snyggt). Så jag tycker att rätt person vann !

2008-10-02 @ 18:36:00
Postat av: evin

Jo absolut, det håller jag med dig om. Tycker inte heller det är fint med pinnsmala modeller. Men helt ärligt så tycker jag att Anya var mycket bättre, och det kändes lite som att den andra tjejen vann bara för att hon hade lite booty, och inte för att hon egenligen var värd att vinna..

2008-10-02 @ 21:18:42
URL: http://heyog.blogg.se/
Postat av: angelica

håller med..anya borde ha vunnit!! den andra va inte ens hälften så bra som anya, hon vann baara för ingen kurvig hade vunnit tidigare

2008-10-03 @ 22:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0