trött och sliten

hej! sitter här helt döööööd. Är verkligen skit trött. Borde inte vara det egentligen? Har ju sovit ganska länge trots allt.
Asso jag har matteprov imorgon och jag kan inte ens ngt :( so sad asso. Får sätta mig och plugga senare.

Anyways, igår var jag hos hoda. Det var faktiskt jättekul! Skön mix av människor. I början kändes det lite konstigt, man kände ingen osv.. men det blev ju så klart bättre sen! Runt ett var vi tvungna att ge oss av pga bussarna! FAN VA JAG HATAR ATT ÅKA BUSS :@ iaf. Vi kom fram på stan och bestämde oss för att käka på donken. Alla var fett sugna haha. Vi kom in det och det var fullt med importer och VÄRSTA kön. Men det var ju inga problem för nadja tränger sig som vanligt! Vi fick våran mat, och sen lunkade vi mot busshållsplatsen och såg att nästa buss skulle gå om 37 min. KUL! Vi bestämde oss för att gå hem.. det är ju trots allt inte så långt hem till Sabat. Så vi började promenera samtidigt som vi åt mat.. och så kom vi fram till nästa busshållsplats. Där stod det att 25an skulle gå om 3 min och eftersom den åker förbi S så väntade vi. Det var så jävla kallt! och självklart så hade jag ju ingen jacka.. typiskt! Hur som helst.. vi kom hem och la oss typ direkt. Tack för en trevlig kväll girls!

/ evin

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Hey!Just nu pågår en TÄVLING i min blogg,gå in och ta chansen att vinna=)

2008-10-06 @ 19:11:33
URL: http://charlottaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0