sovmorgon för mig med!

TJA! Idag hade jag tandläkare 10.20 så jag behövde inte gå till skolan innan, då jag fick lite sovmorgon jag också. Gick upp 8.45 och ville faktiskt inte ligga kvar i sängen.. FÖR FÖRSTA GÅNGEN! Anyways.. jag tog bussen mot stan, och promenerade mot tandläkaren. Var 20 min tidig så jag satt där och lyssnade på musik. Sen när det väl blev min tur så fick jag veta att någon maskin hade gått sönder så jag fick en ny tid. Assso ja fick flipp..hade suttit och haft tråkigt i fucking 20 min i ett äckligt väntrum HAAAAAAALLLÅÅÅ?!?! shiiit.

Hur som helst, nu sitter jag i skolan. Ska börja plugga snart. ÅH har matte prov på måndag och jag kan inte ett piss! fett segt. Ajaa.. puss och kram!

Orre, I dont know yet. Vi får se. Kanske måste plugga eftersom jag ska på hodas fest imorrn? we'll se ;)

AHHAHAHH OMGGG FAN JA VILL OCKSÅ TITTA, KAN INTE GÖRA DET I SKOLAN AHHAHAH :(

/ evin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0