snart helg :D

shooooo :D idag är det en glad evin som skriver. Finns ingen anledning till att jag e glad men ändå! Idag har jag faktiskt pluggat matte, duktig som jag är. Är långt ifrån klar, men det ordnar sig. Snart ska jag iväg och handla med mamma.. haha e så sugen på godis! (som vanligt)

Anledningen till att jag skriver detta inägg är att jag måste säga att JAG SAKNAR AL-FADJI OCH ABU HASSAN GROOOOOVT!!! Shit asso.. kommer aldrig glömma tiderna när det va på tv. Alltid lika kul. Man satt uppe och väntade på att det skulle börja. Sen satt man och kollade och fick damp när det blev reklam. Efter programmet gick man och la sig, för att kunna gå till skolan dagen efter och diskutera vad man sett! HAHA asso sköööönaste börjar fan tjura snart. 

haha mamma ropar. Vi ska iväg nu. ska få mitt efterlängtade goooodis :D PUSSSSSSSS / eviiin




Kommentarer
Postat av: Natti

Hej vad duktig du är på att skriva :)

2008-10-02 @ 18:50:09
Postat av: annna

åh ja älskar också dom!

2008-10-03 @ 22:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0