hejsan

Vaknade nyss haha. Var så trött efter skolan så jag somnade. Hoppas jag somnar ikväll.. orkar inte va trött i skolan imorrn.

Alltså nu har det regnat sen minst klockan två! Seriöst, jag blir så deprimerad.. ORKAR INTE HÖST OCH VINTER! fyfan aasso. Och förresten så har jag ännu ett dilemma som ni läsare kan hjälpa mig med.. Jag vet nämligen inte vad jag ska köpa för vinterjacka! Vad har ni? Asso priset spelar ingen roll, jag vet bara inte vad jag vill ha.. Ingen boomerang iaf dom passar jag inte i. Orkar nte fjällis heller.. eller det hade iof varit mysigt med en sån men nej.. Alltså va fan, varför e det så svårt för? Orre vad ska du ha?

Idag redovisades engelskan. Det kunde gått mkt mkt bättre! fattar inte varför jag blir så där när jag ska läsa. Jag menar jag pratar ju utan svårigheter när jag bara pratar på :S Fett irriterande! Men men.. Nu ere bara matte kvar! Har prov på torsdag.. e inte klar med alla uppgiter än. Har faktiskt ganska mkt kvar. Shit asso.. Kmr behöva plugga i helgen, och det är inte så att jag har ngt val. Ska nog sätta mig och göra ngra tal nu! Talk to yall later. Puss!

/ evin


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför vill du inte ha fjällis??

2008-10-01 @ 18:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0