avundsjuk!

Kul att du har haft kul ornellla, jag sitter här och är avis :$ vill också på fest! :( Ska ju på hodas idag men u know what i mean för fest! ;)

Anyways. Idag vaknade jag upp hos sabat. Igår somnade vi typ runt 11. Är alltid så fucking trött på fredagar. Det blev varken BYLLAR eller film igår. Men det blev det idag :D FÖrst bakade vi vaniljbullar, och efter det blev det kanelbullar. GOTTT och absolut lyckat! Nu sitter jag här, har precis duschat.. mitt hår som skulle bli lockigt blev skit fult så nu måste jag tvätta det igen. Väntar på att sabat ska kma ut från duschen.

Alltså jag har fastnat för en låt. Den heter Drop in the ocean. Det är Ron Pope som sjunger. Tycker verkligen att ni ska lyssna på den (ni som e lika efter som mig) den är skitbra!

Ajusste, nadja ska förhoppningsvis ta med sig kamera eftersom jag glömde min hemma. Så ni kommer eventuellt få se bilder från ikväll! hoppas hoppas.. Nu ska ja fixa mig  lite så vi hörs senare I guess. Pyss o kram! / ÄVSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0